Veel gestelde vragen over kopen bij vintage-collector.nl
Zijn de producten nieuw of gebruikt ?
- Vintage-collector.nl verkoopt alleen vintage tweedehandse, gebruikte producten. Hierbij zijn eventuele gebruikssporen niet uit te sluiten.
- Mocht dit het geval zijn, dan vermelden we dit 'altijd' in de productomschrijving.
Koopt u ook nog tweede-hands spullen in?
- We krijgen nog regelmatig vragen of we ook spullen inkopen, en wat wij er voor willen geven.
- We zijn gestopt met onze inkoop activiteiten.
- We adviseren mensen dan ook probeer eerst zelf de spullen te verkopen.
- Koopjes laten we soms niet lopen, maar vaak zijn de spullen de we aangeboden krijgen ook voor ons moeilijk te verkopen.
- ook is de afstand waar we de spullen kunnen komen bekijken, of ophalen een probleem
Kan ik langskomen om het aanbod van spullen te zien ?
- Nee, we hebben geen winkel
- Al onze spullen zijn gecodeerd, en veelal elders opgeslagen.
- Afhalen is alleen mogelijk, op afspraak en op afgesproken datum en tijd!
Kan ik ook artikelen reserveren ?
- Ja/Nee, de artikelen blijven zichtbaar te koop, tot er een ophaal afspraak of betaling heeft plaats gevonden.
- Reden: duurt vaak te lang voordat klanten een ophaalafspraak inplannen.
Hoe wordt mijn bestelling verstuurd ?
- Vintage-collector.nl verstuurd bijna alle bestelde items met DPD
- Vintage-collector.nl verstuurd alle Buitenlandse bestellingen met DHL of DPD.
- Kan mijn bestelling ook op een DPD locatie bezorgd worden ?
- Jazeker, Vintage-collector.nl verstuurd naar de dichtbijzijde DPD afhaal locatie.
- Niet meer thuisblijven om op een pakket te wachten, zelf bepalen wanneer de bestelling wordt opgehaald.
Kan ik mijn bestelde spullen ook volgen ?
- Jazeker, alle items worden verzonden met track & trace code, waarmee u de bestelde spullen kunt traceren.
Wanneer kan ik mijn bestelling ontvangen?
- Vintage-collector.nl stuurt u naar verzending van het product altijd een E-mail met daarin het track & trace volgnummer.
Op welke manieren kan ik betalen in de webshop?
- Je kunt betalen via PayPal, IDEAL en BanContact (België) en SOFORT Banking (Duitsland)
Waarom lukt het niet om een bestelling af te ronden?
- Artikelen, excl. verzendkosten met een totaal bedrag van minder dan € 0.99
- Kunnen alleen via Vooraf Overmaken betalingen worden besteld en betaald.
Worden er kosten gerekend voor het betalen via PayPal?
- Nee, wij rekenen geen extra kosten voor het betalen via PayPal.
Worden er kosten gerekend voor het betalen via IDEAL ?
- Nee, wij rekenen geen extra kosten voor het betalen via iDEAL.
Worden er kosten gerekend voor het betalen via BanContact ?
- Ja, wij rekenen € 0.50 aan extra kosten voor het betalen via BanContact.
Worden er kosten gerekend voor het betalen via SOFORT Banking ?
- Ja, wij rekenen € 0.50 aan extra kosten voor het betalen via SOFORD Banking.
Waarom zie ik Mollie als ik betaal via iDEAL?
- Mollie is het bedrijf dat voor ons de iDEAL- betalingen verzorgt.
Staat u vraag er niet bij?
- Neem dan contact met ons op via: info@vintage-collector.nl